У свинячий голос
L
R

Згідно з однією версією походження цього фразеологізму, колись давно свиней виганяли пасти. Жадібні свині дуже часто додому поверталися вночі й подавали свинячий голос – рохкали, вищали. Таким чином, люди почали говорити «у свинячий голос», маючи на увазі «дуже пізно».


Коментарі ()

  1. Мирослава Василенко 04 грудень 2017, 21:21 # 0
    клас!!!
    1. VlaD Kosheluyk 10 січень 2024, 11:19 # 0
      # Код для блокнота з ігрою динозаврика
      # Використовуємо бібліотеку pygame для графіки та звуку
      import pygame
      import random

      # Ініціалізуємо pygame
      pygame.init()

      # Створюємо вікно розміром 800 на 600 пікселів
      screen = pygame.display.set_mode((800, 600))

      # Задаємо назву гри
      pygame.display.set_caption(«Динозаврик»)

      # Завантажуємо зображення динозаврика, кактусів та хмар
      dino = pygame.image.load(«dino.png»)
      cactus = pygame.image.load(«cactus.png»)
      cloud = pygame.image.load(«cloud.png»)

      # Завантажуємо звук притиску клавіші та програшу
      jump_sound = pygame.mixer.Sound(«jump.wav»)
      game_over_sound = pygame.mixer.Sound(«game_over.wav»)

      # Задаємо шрифт для виводу тексту
      font = pygame.font.SysFont(«Arial», 32)

      # Задаємо кольори для фону та тексту
      background_color = (135, 206, 235) # небесно-голубий
      text_color = (0, 0, 0) # чорний

      # Задаємо початкові параметри гри
      running = True # чи триває гра
      jumping = False # чи стрибає динозаврик
      gravity = 0.8 # сила тяжіння
      score = 0 # рахунок гри
      speed = 10 # швидкість руху об'єктів
      dino_x = 100 # координата x динозаврика
      dino_y = 300 # координата y динозаврика
      dino_vy = 0 # вертикальна швидкість динозаврика
      cacti = [] # список координат катусів
      clouds = [] # список координат хмар

      # Головний цикл гри
      while running:
      # Очищуємо екран
      screen.fill(background_color)

      # Обробляємо події, такі як натискання клавіш
      for event in pygame.event.get():
      # Якщо користувач закрив вікно, то завершуємо гру
      if event.type == pygame.QUIT:
      running = False
      # Якщо користувач натиснув клавішу пробілу, то робимо стрибок
      if event.type == pygame.KEYDOWN:
      if event.key == pygame.K_SPACE:
      # Якщо динозаврик на землі, то задаємо йому початкову вертикальну швид

      Авторизуйтеся, щоб залишити коментар. Увійти

      Ви можете авторизуватися через соцмережі: