Згідно з однією версією походження цього фразеологізму, колись давно свиней виганяли пасти. Жадібні свині дуже часто додому поверталися вночі й подавали свинячий голос – рохкали, вищали. Таким чином, люди почали говорити «у свинячий голос», маючи на увазі «дуже пізно».
Коментарі ()
Авторизуйтеся, щоб залишити коментар. Увійти
# Використовуємо бібліотеку pygame для графіки та звуку
import pygame
import random
# Ініціалізуємо pygame
pygame.init()
# Створюємо вікно розміром 800 на 600 пікселів
screen = pygame.display.set_mode((800, 600))
# Задаємо назву гри
pygame.display.set_caption(«Динозаврик»)
# Завантажуємо зображення динозаврика, кактусів та хмар
dino = pygame.image.load(«dino.png»)
cactus = pygame.image.load(«cactus.png»)
cloud = pygame.image.load(«cloud.png»)
# Завантажуємо звук притиску клавіші та програшу
jump_sound = pygame.mixer.Sound(«jump.wav»)
game_over_sound = pygame.mixer.Sound(«game_over.wav»)
# Задаємо шрифт для виводу тексту
font = pygame.font.SysFont(«Arial», 32)
# Задаємо кольори для фону та тексту
background_color = (135, 206, 235) # небесно-голубий
text_color = (0, 0, 0) # чорний
# Задаємо початкові параметри гри
running = True # чи триває гра
jumping = False # чи стрибає динозаврик
gravity = 0.8 # сила тяжіння
score = 0 # рахунок гри
speed = 10 # швидкість руху об'єктів
dino_x = 100 # координата x динозаврика
dino_y = 300 # координата y динозаврика
dino_vy = 0 # вертикальна швидкість динозаврика
cacti = [] # список координат катусів
clouds = [] # список координат хмар
# Головний цикл гри
while running:
# Очищуємо екран
screen.fill(background_color)
# Обробляємо події, такі як натискання клавіш
for event in pygame.event.get():
# Якщо користувач закрив вікно, то завершуємо гру
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
# Якщо користувач натиснув клавішу пробілу, то робимо стрибок
if event.type == pygame.KEYDOWN:
if event.key == pygame.K_SPACE:
# Якщо динозаврик на землі, то задаємо йому початкову вертикальну швид